Trebate web stranice?
Povjerite posao onima koji znaju?

Web design
Prvi uvijet kod dizajniranja stranice je da je dostupna na većini preglednika. Čini se jednostavno, ali u praksi nije. Nalazim se negdje dalje od svog računala i želim odmah informaciju gdje se nešto nalazi, red vožnje, doći do telefonskog broja ili robe/usluge koju nude. I eto prve prepreke – mobilni uređaj koji nije niti jako star niti jako moderan ne može mi prikazati web stranicu koju želim. Kada budem za računalom, informacija mi više neće biti potrebna, jer je prekasno/predaleko da realiziram ideju koja mi je bila na pameti. Ostali uvijeti bi bili da stranica bude pregledna, funkcionalna, da se pojavi na tražilicama visoko, jer ljudi ne posjećuju linkove sa 25 stranice pretraživača. Zatim, stranicu koju posjećujem radi lijepoga designa, posjetiti ću samo jednom ili samo kada trebam broj telefona/adresu/email (nekome je i to ok). Na kraju ostaje pitanje realizacije.

  • Želim li imati stranicu koja je nalik letku, kako bi klijenti mogli doći do osnovnih informacija?
  • Želim li da netko uređuje moje stranice ili ću to učiniti samostalno?
  • Želim li da na mojim stranicama posotji dvosmjerna komunikacija, odnosno da posjetitelji mogu sudjelovati u kreiranju sadržaja (Web generacije 2.0)?
  • Želim li da se preko mojih stranica može naručiti/kupiti proizvod koji je osnova mog poslovanja?
  • Želim tešku borbu sa konkurencijom gdje moram biti uvijek na vrhu stranica, pojavljivati se na najposjećenijim portalima, želim uključiti i newslettere kako bi privukao što više posjetitelja i koliko to košta?

  • Metode kojima se web designeri služe su nebitne. Samo da ono što želimo bude i ostvareno. Naravno, bilo bi i lijepo da te stranice ne budu često meta hakerskih napada zbog propusta kod kreiranja istih.

    Newsletteri
    Newsletter ili reklamni letak može biti jednostavan i efikasan način informiranja klijenata o proizvodu/usluzi. I čini se jednostavno dok se ne pogleda detaljnije.

    • Slanje reklamnog letka Vam može uzrokovati da davatelj internet usluge blokira pristup internetu
    • Zbog reklamnog letka možete doći na crnu listu drugih servera pa ne možete komunicirati mailom prema tim destinacijama
    • Treba imati povratnu informaciju i zbog korisnika koji ne žele primati vaše reklamne letke. Staviti mogućnost da se mogu „ispisati“ sa liste primatelja
    • Reklamni letak ne smije biti uzrok da se zbog njega „zatrpa“ nečiji poštanski sandučić
    Ima tu još mnogo trikova ali nisu svi primjenjivi na sve vrste letka.